SZKÍTÁK A CÉLKERESZTBEN

„A változás hosszan tartó lesz és borzasztó!”

„A szakák (szkíták-magyarok) népe felébred és viszi a tüzet más földekre is. A szakák ébrednek fel elsőként, ahogy évmilliókkal ezelőtt is ők vitték a fényt! Elsőnek Nimród népe tér magához, utána a többi.”

„Ha gyűlöl majd benneteket a világ, gondoljatok arra, hogy engem előbb gyűlölt, mint titeket. Ha engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. S ezt mind az én nevemért teszik veletek, mert nem ismerik azt, aki küldött engem. Ha nem jöttem és nem tanítottam volna őket, nem volna bűnük. De így nincs mentségük bűneikre. Aki engem gyűlöl, Atyámat is gyűlöli. Mert teljesednie kell a törvényükben olvasható jövendölésnek: Ok nélkül gyűlöltek. Kizárnak benneteket a zsinagógákból, s eljön az óra, amikor az, aki megöl titeket, azt hiszi, hogy szolgálatot tesz vele az Istennek. Így fognak veletek bánni, mert nem ismerik sem az Atyát, sem engem.
Azért mondtam el ezeket, hogy ha majd eljön az óra, eszetekbe jusson, hogy előre megmondtam nektek.

Jézus

Eljött az óra:

„Hatalmat kapott, hogy megölje azokat, akik nem borulnak le a vadállat szobra előtt.”
„A föld lakói mind leborulnak majd előtte.”
„Ha valaki ártani akar nekik, tűz csap ki a szájukból, és elpusztítja ellenségeiket. Mert aki ártani akar nekik, annak így kell elpusztulnia.”
„Hatalmuk van, hogy bezárják az eget, hogy küldetésük idején ne essen az eső. Hatalmuk van arra is, hogy a vizet vérré változtassák, és annyi csapással sújtsák a földet, amennyivel csak akarják.”
„Hatalmat kapott, hogy megtámadja a szenteket és győzelmet arasson. Hatalma kiterjedt minden törzsre, népre, nyelvre és nemzetre.”
„Elrendelte, hogy mindenkinek, kicsinek és nagynak, gazdagnak és szegénynek, szabadnak és rabszolgának jelöljék meg a jobb karját vagy a homlokát, és hogy senki ne adhasson-vehessen, ha nem viseli a vadállat jelét: nevét vagy nevének a számát.”

Akinek van füle, hallja meg!

„Mivel pedig Jehovát nem tudom atyámként tisztelni, el sem ismerem. Függetlenül attól, hogy mára az eredeti Egy Igaz Istent lassan mindenkivel elfelejttetik. Aki pedig nagyon emlékezik, azt igen gyakran megölik. Nem ritka eset ez. Tudod, a vérvonal kötelez.

A Jehova által adott szabad akarat meglehetősen korlátozott. Hasonló ez ahhoz, mint mikor némelyek azt mondják. Ami a tied, az az enyém is, ami az enyém, ahhoz pedig neked semmi közöd. Ilyen az a szabad akarat, amit a héberek istene adott a sajátjainak. Valamint a szeretet abszolút hiánya.

Tessék nekem már megmondani, miért nem veszik észre az emberek azt a hihetetlenül egyszerű tényt, hogy nem a Minden fajok felett álló teremtő istent szerettetik velük, hanem azt a lényt, akire az Úr Jézus a János 8. 44-ben azt mondja, hogy “ti a Sátán atya gyermekei vagytok”. Az egyetemes judeokrisztianista egyházhoz semmi közünk nincs.

Mindenkinek van valami feladata. Nekem az a feladat adatott, hogy tanítsam az embereknek az igazságot. Nem pedig azt, amit a judeokrisztianista egyház elvár. Sokaktól megkapja a támogatást, de tőlem egész biztosan nem. Legyen nekik a hitük szerint. Meg nekem, nekünk is. Fölösleges a ködösítés. 2000 év elég volt. Mi nem hittérítők, hanem tanítók vagyunk. A Tanító mindazokat tanítja, akik kíváncsiak rá. Sosem erőszakos. A Tanító tudja, hogy a tudást nem erőszakolhatja rá senkire. Tehát nem félelmetes. Csak az fél, aki nem akarja, hogy tudj. Annak szemében azonban nem szálka, hanem gerenda a Tanító. Most pedig már a Világosságnak kell következnie. Nem elbizonytalanítva az amúgy is beteg emberiséget. Megmondom miért. Nem másért, mint azért, hogy rájöjj arra, hogy nem engedik meg neked az emlékezést. Már rég elvették Tőled Őseid és a nem zsidó Úr Jézus Szeretetét és Tiszteletét. A zsidóét azt szeretheted, de a tied nem. Neked nincs, mondják Ők. Nem lenne baj, ha közülük is egyre többen rájönnének arra, hogy a dolgok nem így működnek.”

“Mielőtt Ábrahám lett, én vagyok.”

„Mi az ősi hagyományok tiszteletében és ápolásában haladva nem nyergelhetünk az üzlet és a megalkuvás síkjára. Ahogyan a cionizmus a judaizmus megalkuvás nélküli „nemzeti öntudata”, úgy az általunk hirdetett MAGYARIZMUS- MAH-GAR-izmus ugyanez magyarul, azzal a különbséggel, hogy mi nem akarunk más népek felett uralkodni, hanem a Magyarságot akarjuk saját Nemzeti Hagyománykincsére megtanítani. Ennek a megtanításnak a feltétele azonban az, hogy adja vissza köszönettel mindenkinek azt, ami nem az övé. Azt, amire eddig azért tanították, hogy más népek szolgája legyen, s ne a saját felemelkedését munkálja, ezeknek tudatában, hanem az idegen uralmakét. Így kell tehát visszaadnunk a velünk mindég ellenséges osztrák-germanizmus által megírt „magyar” történelmet a római egyháznak és ugyancsak vissza kell szolgáltatnunk az intelligens zsidóságnak az ő azon hagyományait, amit Ó-Szövetségként velünk imádattak.

A Magyarságnak meg van a saját, és ennél az Ábrahám-i szövetségnél, 3000 évnél régebbi – hagyománykincse.”

„Most azonban, hogy a sumir /szabir-subar/ azonosság ténye a Mah-Gar ősi hagyományok tiszteletét követeli, így az Ábrahámi tradícióknál nem maradhat tovább a Magyarság, mert ez éppen olyan disszonáns valami lenne, mintha a zsidóságtól azt várnánk el, hogy a Nimrud-i és Atilla-i magyar örökséget sorolja vallási meggyőződésébe. Amilyen lehetetlenség lenne az utóbbi a zsidóság számára, éppolyan helytelen, nemzetietlen és nem magyar érdekű a júdai- kereszténység által ránk erőszakolt júdai hagyománytan követése. Semmi közünk hozzá – nem a mienk. Nem mi használtuk, hanem uralkodóink erőszakkal kényszerítették arra a magyar népre, amelyik most a szabadság földjein vissza is szerzi lelki és szellemi önrendelkezési jogát. A szabad világban mindenki úgy hisz, ahogy akar, de a Magyarság szabadságának a Magyar Hagyományok adnak alapot, miképpen a judaizmus is a júdai hagyományokra épül és nem, pl. a kínaira. Ránk is érvényes ez a szabály. Kínai a kínai hagyományokon, júdai a júdai hagyományokon és magyar csakis a magyar hagyományokon lehet szabad és erős. Aki nem így gondolja, az nem haza dolgozik – legyen akár kínai, akár zsidó, akár magyar, mert egy ember egyszerre csak egy lovon ülhet.”

„A zsidó teológia és a judaizmus hivatalos és szakavatott történészei által megirt történelem, határozottan, azt állítja és bizonyítja, hogy; „a galil hag goyim-ból /azaz „az idegenek földjéről”-Galileából/ származó názáreti Jézus nem volt zsidó és anyja Mirjam /Mária/ sem volt az. Ugyanezt állítja a Talmud-i tudomány is, tehát Jézust a Talmud sem ismeri el zsidó származásúnak, hanem éppen ellenkezőleg – NIMRUD FIÁNAK mondja. /Talmud; Pesachim 91, a lap, Rasi./ Ezzel éppen a talmudi hagyomány lesz bizonyítója annak, hogy az Úr-Jézus Nimrud népéből, azaz a Mah-Gar népből származik. Tehát a Magyar Nép Történelmétől el nem választható názáreti Jézus hozzánk, a mi fajtánkhoz való tartozását a júdai hitvilág szakmunkái és iratai bizonyítják. Ezekkel éppen ellenkező álláspontot foglalnak el a júdai-kereszténység teológiájának tételei és tanításai.”

A római júdai-kereszténység volt az, amelyik erőszakkal és kegyetlenséggel szakította el őseinket az ő eredeti nemzeti vallásuktól.
/Csak zárójelben jegyezzük meg, hogy árpádházi királyaink időelőtti halálozásának oka, sok esetben, az ősi hit visszaállításának törekvése volt, beleértve Mátyás királyt is./

A júdai-kereszténység inkvizíciójának, kegyetlenkedéseinek és igazságtalanságainak ismertetését nem lehet antiszemitizmusnak nevezni. Ezt a júdai-kereszténység követte el annak a Jézusnak a nevében, akit ők zsidó származásúnak tanítottak és tanítanak. Miután azonban a júdai hitvilág írott okmányai kétségtelenül bizonyítják azt, hogy a názáreti Jézus nem volt zsidó, így a mi nemzsidó, hanem KUTAI-MAH-GAR vérrel testet öltött Jézusunknak nincs semmi köze a júdai-kereszténység kegyetlenkedéseihez, emberirtásaihoz és egyáltalán magához a júdai-kereszténységhez sem, hiszen ennek a júdai-kereszténységnek a törvénye nem a „JÉZUSI SZERETET”, hanem a vérontás, miképpen azt a júdai-kereszténység szent Pálja mondja: „VÉRONTÁS NÉLKÜL NINCS BÜNBOCSÁNAT”

Itt igen fontos „a tiszta víz a pohárban”, mert a mi Ősi Jézus Hitünkhöz való visszatérésünk szándékában hirdetett MAGYAR HITÜNKET a júdai-keresztény fanatikusok egyszerűen „antiszemitizmusnak” nevezik és a júdai hitvilághoz tartozó hatalmi szerveket, szeretnék ellenünk hangolni.”

„A júdaiságban az Úr Jézus nem zsidó – a júdai-kereszténység pedig Jézust zsidónak vallja és tanítja. A júdaizmus nem fogadta el Jézust Messiásnak – a júdai-kereszténység viszont Messiásnak, azaz „politikai felelősséget biztosítónak” hirdeti.”

„Megköszönjük a júdaizmusnak a fent említett bizonyítékokat, amellyel az Úr Jézust a mi MAH-GAR vérünkből valónak tanítja és azt is, hogy „politikai hatalmat adó főnöknek” /Messiásnak/ sem fogadta el. Így megerősödünk az 5000 évvel korábbi, ékírással írt ősi és szent hagyományainkban. Ahogy az agyagtáblákon megjövendölték; a földre szállandó és emberként közénk jövő, ISTEN-FIA – a mi népünk tudatában, a mi vérünkben született, názáreti Jézus.”

-a „fogadós”-

Címke , , , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .